torsdag 28 november 2013

TORSDAG

 Idag gjorde jag tha hard work på förmiddagen. Det innebär att bära hinkar med sand/sten och blanda samman det till cement och hälla det där det ska vara!! Kände mig jätteklen, alla var så starka, t.ex Ebba, ni ser ju!!


På eftermiddagen var jag med barnen och hade med mig såpbubblorna som jag tog med mig från Sverige. Kul att de uppskattades. Roade dem ett tag i alla fall! haha




 En liten snabb bild på hur det ser ut där jag spenderar den mesta tiden när vi är hemma. Det är här vi äter och allmänt hänger (det är enda stället med wifi) heheheh

På kvällen åkte vi till Tesco. Som en liten galleria. Hade bara tänkt handla typ tigerbalsam. Men blev en hel kasse med kläder och en med mat, typ nödvändigheter, typ nutella, godis, choklad heheheh. Vi hade också planerat ett massagebesök (handmassage!! En kvart för 12 kr haha) Men tiden räckte tyvärr inte till pga vårt långa shoppingbesök!! haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar