torsdag 28 november 2013

TISDAG

 Tisdagen spenderade jag också hela dagen på nursery. Barnen är så goa. Mycket skötsammare än de som barnen som har varit när jag har praoat på dagis i Sverige. Det är bara jobbigt att man inte kan prata med dem. Men man upptäcker också hur mycket man ändå kan kommunicera utan att kunna prata samma språk!

Så söta. De var jättenöjda med detta pusslet!! Men de förstod inte riktigt varför inte de sista bitarna passade. Haha!!



Sån cool kille. Han tog fram plockepinnet och jag bara "åh vad kul, plockepinn, det kan jag ju faktiskt!!" Men hans variant var inte riktigt lika enkel... Jag testade. Klarade det efter typ 10 gånger. Haha, han vann med 32-3 hahah


På kvällen var vi på en "nattmarknad". Som stängde 7 så inte så mycket natt över den haha!! Så när vi kom dit kvart över 6 så höll de på att plocka ihop :(( Så blev inget där!! Hittade dock en tröja med spetsarmar, ascool, om de inte hade varit hello kitty eller smilysar över hela tröjan!! Asiater... haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar