måndag 2 december 2013

LÖRDAG

Efter frukosten började vi dagen med massage. Ebba gjorde thaimassage och jag gjorde "fotmassage". Förstår inte riktigt i de här länderna. Min fotmassage innebar från tårna till ljumskarna. Plus hand- och armmassage. Plus huvud, axlar och rygg. Det var mer hon masserade än hon inte masserade! haha




Efter massagen började solen äntligen smyga sig fram. Så det blev några timmar vid poolen!



Efter ett besök på mbk där jag köpte ett par skor, två koftor, en assassins creedbok (!!) & den här klänningen, gjorde vi oss iordning och tog en taxi till Vildarna!

Det var så fult ljus här inne. Därav det svartvita!!



Vi började kvällen med lite mat & en drink på en resturang vid Vilde & Vildes hotell. Jag och Ebba tog någon risrätt som serverades i en kokosnöt, så coolt!

När vi satt på resturangen såg vi en kille på gatan mitt emot med en barbil (som en liten bar på hjul) & jag tyckte så synd om han för han inte hade några kunde och bara stod där själv och dunkade musik, så efter maten gick vi över till killen och sympatiköpte en hink med Sex on the beach haha.

En hink kostar ca 50 kr. Rätt okej!

Efter hinken drog vi oss in mot Lebua at State Tower, den högsta skybaren i Bangkok, som dom är på i Baksmällan 2 :)


Så jäkla häftigt!

Här är jag med Hangovertini, en drink som inspirerats av filmen eller nått haha, kostade typ 150 spänn och var inte god, men häftigt ändå!!

Hela gänget!!
Den lyxigaste upplevelsen jag har varit med om tror jag! Åtminstone det lyxigaste toabesöket jag gjort!! haha


När vi tröttnat på utsikten i skybaren tog vi oss ner på marken igen och tog ytterligare en hink i en rullande bar, fanns hur många som helst!

Can I have diz?? hahah


Det blev några hinkar, och så några till! hahaha


Nöjda med kvällen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar