tisdag 10 december 2013

LÖRDAG

På lördagen drog vi in till poolen och hade planerat att åka hem vid fyra. Men vi blev kvar där och när solen började gå ner drog vi oss därifrån och mot en helgmarknad i Singburi. Jättebra för att vara i lilla Singburi. Skulle inte köpa nått men köpte ett övergulligt linne för 30 kr, en klänning för 20 kr och ett par mjukisshorts för 5 kr, så jag blev inte ruinerad direkt ;) Vi hittade också massa rolig mat. T.ex pad thai med typ ett kilo socker i.

Hittade även billig botox på marknaden!! Bara 100 baht. Thailand äger. Nä, skämt åsido, det som gjorde det här mot mig var en liten förrädisk frukt som det visade sig att jag var allergisk mot. Det gick bra förövrigt förresten! Det var mest min läpp som råkade illa ut :((

Här är jag när jag glad och lycklig tar kort på den förrädiska lilla frukten (den till höger) fem sekunder innan den gjorde så mot mig :(( 

När vi väl kom hem igen typ fem timmar senare än planerat fick jag en glad överraskning, Britt och Lisa och de som hade varit på elefanterna hade kommit tillbaka, och jag som trodde jag aldrig skulle få se dem igen!! Men det var jobbigt att säga hejdå samma kväll till de igen :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar