torsdag 28 november 2013

ONSDAG

Onsdag är bara halvdag. Det vill säga att vi är på barnhemmet fram till lunch. Så spenderade mina två timmar där med att göra en väggmålning på en av väggarna. Det var inte det lättaste!! Särskilt inte med 20 ungar hängande på en undertiden! haha


Så söt. När jag skulle ta en bild satte han sig och posade framför haha. Dock förstörde någon med att hålla fram något för :( haha

Ebba hade med sig en drake till dem. Så kul hade de. Den gick dock sönder typ fem gånger så vi fick knyta ihop den haha.

Lunch för barnen!! 

Efter lunchen åker vi in till Singburi och där kan man göra vad man vill. Jag gick och köpte hörlurar (glömde mina hemma..) för mindre än 30 kr haha. Fungerar jättebra!! Sedan spenderade jag resten av tiden vid poolen. Försökte få lite färg och bara slappade!!

På kvällen var det bbq!! (varje onsdag)  Fanns "meatballs" igen. Fast de var blåa denna gången!! Dock tog inte någon spännande mat denna gången. Så tog kort på Remis mat istället. Han åt ögon med gröna nudlar, mums!!!!


Man fick till och med glass efter maten. YEAY!!

Den här granna killen gick runt och raggade på resturangen. Om han fick napp? Jag föll som en stock!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar