lördag 30 november 2013

FREDAG

Filmade lite vid cementarbetet idag men min kamera dog så hann inte ta några bilder :(( Men här får ni se en fin film på Ebba när hon doing the hard work så att säga!! De sista dagarna hade Vilde x2 med sig sina små högtalare till där man jobbar, så mycket skönare att jobba till musik!!





 Fick nöja mig med min mobil när min kamera hade dött. Den är ju som den är... Men man kan ju se lite iaf!!

 De är så söta barnen. När de gör den här tack-saken. Jag älskar när folk gör den. Det är så gulligt!!

Åhh lunch!! På lunchen på vardagarna har vi åtta olika att välja på (samma varje dag) Jag tål 5 men har bara provat 3 men har redan funnit min favorit heheh. Wok med kyckling, ägg och grönsaker. Så jäkla gott1!

Framme i Bangkok!! Men en mycket smidigare resa denna gången!! Gött! Från dörren på Twinhouse i Sinburi till dörren på hotellet (minvan & taxi) för sammanlagt 55 kr. Gotta love Thailand!

Älskar utsikten! Vi bor på 24e våningen. Så najs!!


Vi har till och med ett litet kök. MED RISKOKARE!! hahaha

Spenderade kvällen på Paragon!

Shoppade diverse drycker till poolen imorgon (t.ex vattenmelonsjuice) på Gourmet Market!

Vilde K hade hittat goa saker hon med!! En jäkla tur att jag inte tål allt. Annars hade ni fått hem en 200kilos Melinda


Avslutade med att prova en av julsmakerna på Starbucks. (för att få lite julkänsla iaf!!)

Love Bangkok!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar