fredag 15 november 2013

EN DAG KVAR


1 dag kvar tills jag sitter på planet påväg till Bangkok. Tiden har gått så otroligt fort fast ändå långsamt. Nu ska jag i alla fall äntligen åka! Känns jättekul. Har hunnit ha hejdåfika med vänner, hejdåkväll på kock & bar med en riktigt saknad vän och tagit en kopp te och sagt hejdå till mormor. Och ikväll ska vi ha sushikväll de sista här hemma. Så nu känner jag mig mer än redo för att lämna kylan och Sverige för ett tag!

Jag vill bara tacka alla här hemma för stödet jag har fått. Kanske låter lite sentimentalt. Men vänner och familj som uppmuntrade mig att åka iväg själv (och alla andra knäppa ideer jag har) istället för att skrämma upp mig. Inte för att jag hade brytt mig om ni hade sagt att jag inte fick åka ;) Men det är skönt att ha er på min sida! haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar