fredag 6 december 2013

TORSDAG

I torsdags var det kungens födelsedag vilket innebar att alla barn var lediga hela dagen, vilket innebar KAOS!! Haha nejdå, men det var fullt upp hela dagen så att säga!






Ännu en lyxig lunch!! haha. Med nån läsk och allt haha

Asså så söt med sin hello-kitty-väska!1


Asså hittade en liten favorit. Typ det sötaste jag sett. Fick mig allvarligt att börja fundera på hur svårt det är att adoptera som ensam 19åring hahah


Torsdag innebär tesco på kvällen. Skulle bara köpa tigerbalsam, men blev två kassar ändå som vanligt!! haha. Men för 80 kr varav en plånbok för 40 kr så är jag rätt nöjd ändå ;) Fick ju till och med med mig en tomteluva för 2 kr haha

De gillar majs här. I glassen och i yoghurten. Har dock inte provat något av det. Illa!! Har varit sugen på att köpa denna delikata yoghurt med majs, bönor och andra härligheter!!

Nathan var en viking som vanligt. Han lär sig språk helt sjukt enkelt så efter några veckor med oss här kan han många svenska meningar. Favoriten är  Jag är en viking, Jag har svärd, Jag har hjälm. Alla svenskar fick också fina smeknamn, jag var Älskling, Fredrik Hjärtat och Ebba Snoppansikte. Ebba hade mest otur... hahahha

Nathan posar framför fyverkeri för kungen! Så skön haha¨
 På kvällen drog vi oss till Brown House för ett litet spontanparty. Jag visste inte det förän vi var påväg hem från tesco så det var en trevlig överaskning!!
Vi slog nog det förra rekordet med 8 i en vanlig taxi. Nu var vi 15 på flaket på en pickup

Hade riktigt trevligt! Katun hade stått och gjort massa jelloshots haha. De godaste jellyshotsen jag har smakat hitills. Fast ändå inte goda haha

Glad Ebba med hink


Fredrik fascinerade med korttricks! Riktigt duktig!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar